Direktlänk till inlägg 10 februari 2012

På visit

Av kimsdogblogg - 10 februari 2012 07:50

   

Jag har varit och hälsat på hos mattes dotter Moa (min syrra eller?). Hon har en egen liten människovalp, som luktar jättegott. Jag gillar att ligga och gosa med den.


   

Sen finns det flera valpar, här ser ni t.ex Emelie, som gärna busar med mig.


 

De har vedspis, så det finns alltid alltid goda pinna att tugga på


I tisdags fick jag min andra valp-vaccination. Veterinär-tanten var jättesnäll och jag var ”stor kille” och sa inte ens pip. Så nu behöver jag inte tänka på det förrän jag blir runt året. Skönt! Om inget händer förstås – matte har försäkrad mig nu, så jag kan ta ut svängarna, om jag vill.



 
 
smulan

smulan

10 februari 2012 12:24

Wow vilket häftigt ställe du hälsade på, där fanns ju allt...träbitar,söta kuliga nallar,små tvåbeningar att leka med och den minsta urgulliga att mysa med:)

http://smulansvarld.bloggplatsen.se

 
Anki

Anki

11 februari 2012 08:32

Men oj så kul du ser ut att ha haft det! Kul med människovalpar :)
Och det är väl klart att du inte pep för en ynka spruta - du är ju en stor kille nu!
Kram och klapp... och puss på nosen ♥

http://ankisbilder.blogspot.com

 
Ludde

Ludde

11 februari 2012 19:53

Tjenixen! Det blev ju rena valpmötet hos Moa. Bra med ordentliga pinnar inne. Alla hundar borde ha fri tillgång till ved. Jag har en länk på dagens inlägg till Nisses blogg. Där förklarar han hur nisseportarna fungerar. Det svåra är att inte ha några människor med i skogen, för är det såna med gör sig Nissarna osynliga. Jag har aldrig lyckats se någon nisse, men jag har hittat flera portar. Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kimsdogblogg - 1 september 2015 11:06

Sommaren har bjudit på massor av sol och bad. Fram för allt gillar jag det senare. Två trevliga tonårstjejer har lekt med mig. Inte alls så dumt faktiskt.   Jag låter bilderna berätta.             ...

Av kimsdogblogg - 28 augusti 2015 08:20

  Matte och jag har haft semester från bloggen, men nu ska vi väl börja så sakta igen.       Jag har som vanligt försökt hålla mig i form med simning samt smidighet- kondition och styrketräning och är nu i en lysande form.     Det ä...

Av kimsdogblogg - 25 juli 2015 07:58


Jag är mest ute nu undersommaren, så det finns inte så mycket tid att blogga.     Just nu är Simson här och hälsar på. ...

Av kimsdogblogg - 6 juli 2015 09:40

Vid mitt senaste besök på fastlandet hälsade vi på hos Simson.     Här ser ni hur han transporterar sig.     Lyxigt eller hur. Vi andra får minsann gå på egna ben. ...

Av kimsdogblogg - 18 juni 2015 08:15


Matte är en sån där, som gillar hästar. Egentligen vill jag ju vara den ende, men man kan inte få allt och jag är anpassningsbar. Så då får jag väl också gilla hästar. Jag brukar strosa runt i stallet, när hon borstar på dem. Ibland går jag in bland ...

Ovido - Quiz & Flashcards