Direktlänk till inlägg 4 maj 2014

Mina domäner

Av kimsdogblogg - 4 maj 2014 21:29

 


Här ser ni mig i mitt revir, omgiven av blommor.


Matte funderar på att sätta upp en skyllt på grinden, men saknar en bra text. Den här är bra:


VARNING FÖR HUNDEN

Om hunden anfaller - ligg still tills hjälp anländer.

Om inte hjälp anländer - Lycka till!


Tyvärr är texten lte lång. Finns det någon som har fler förslag? Det måste vara roligt och helst inte så vanligt.

 
 
Ludde

Ludde

4 maj 2014 22:29

Åh, du ser bra stilig ut där bland blommorna! Jag tror inte att någon skylt avskräcker från att komma in och klappa om dig. Du ser alldeles för snäll ut... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.se

 
Laika

Laika

5 maj 2014 11:13

Åh så vackert och fint du har det :) Matte såg en skylt en gång där det stod:
(en bild på en hund) Jag springer till staketet på 1,3 sekunder, hur snabb är du?
Den tyckte hon var lite rolig :D

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

kimsdogblogg

9 maj 2014 07:43

Ja, den känner jag igen. Den är jättebra. Fast jag tar nog 2,3 sekunder till grinden. Vi har en stor tomt :-)

 
Bella, shih tzu

Bella, shih tzu

11 maj 2014 19:24

Hej! Bella heter jag. Har tittat in hos dig - och du är välkommen att titta in hos mig!

BELLA

http://Bellas dogblogg

 
Bellas dogblogg

Bellas dogblogg

11 maj 2014 19:27

Hej! Bella heter jag. Har tittat in hos dig - och du är välkommen att titta in hos mig!

BELLA

http://Bella, shih tzu

kimsdogblogg

12 maj 2014 15:02

Vore jättetrevligt, men jag kommer inte in på adressen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kimsdogblogg - 1 september 2015 11:06

Sommaren har bjudit på massor av sol och bad. Fram för allt gillar jag det senare. Två trevliga tonårstjejer har lekt med mig. Inte alls så dumt faktiskt.   Jag låter bilderna berätta.             ...

Av kimsdogblogg - 28 augusti 2015 08:20

  Matte och jag har haft semester från bloggen, men nu ska vi väl börja så sakta igen.       Jag har som vanligt försökt hålla mig i form med simning samt smidighet- kondition och styrketräning och är nu i en lysande form.     Det ä...

Av kimsdogblogg - 25 juli 2015 07:58


Jag är mest ute nu undersommaren, så det finns inte så mycket tid att blogga.     Just nu är Simson här och hälsar på. ...

Av kimsdogblogg - 6 juli 2015 09:40

Vid mitt senaste besök på fastlandet hälsade vi på hos Simson.     Här ser ni hur han transporterar sig.     Lyxigt eller hur. Vi andra får minsann gå på egna ben. ...

Av kimsdogblogg - 18 juni 2015 08:15


Matte är en sån där, som gillar hästar. Egentligen vill jag ju vara den ende, men man kan inte få allt och jag är anpassningsbar. Så då får jag väl också gilla hästar. Jag brukar strosa runt i stallet, när hon borstar på dem. Ibland går jag in bland ...

Ovido - Quiz & Flashcards