Alla inlägg den 8 juli 2014

Av kimsdogblogg - 8 juli 2014 17:37

Jisses, va varmt det blivit! Man får se till att bada frekvent och vädra slipsen ordentligt.

 

Tack o lov brukar husse- och matteskapet också tycka om att svalka sig vid havet. Här badade vi, både matte och jag, medan husse, den klanten, skulle ta kort på oss och fixade inte det visade det sig, när vi kom hem och matte skulle titta på bilderna. Matte blev lite grym, det var första badet i år och den som känner matte, vet att hon inte badar i första taget.


   

Jag brukar rulla mig i tång eller annat väldoftande efteråt, det gör inte matte.


   

Sen hittade jag en boll, som jag förvandlade till sina ursprungsdelar. Kolla min snits, när jag håller bollen med tassarna.


På det hela taget en lyckad dag.


Ovido - Quiz & Flashcards