Alla inlägg under augusti 2012

Av kimsdogblogg - 31 augusti 2012 14:28

     

Matte säger att jag är snabb som blixten; men då har hon inte tänkt på det här med radiostyrda minibåtar. Jag träffade en sådan en dag då vi var på stranden och försökte valla in den; men det var jättejobbigt.

   

Den dök upp från ingenstans och bara for runt mig.

   

Jag försökte simma ikapp den, men det var helt omöjligt.

   

Sen försökte jag på att springa ikapp på stranden och snabbt göra ett utfall på den, när den kom nära.

   

Den sista taktiken var bäst och jag var riktigt nära flera gånger.

   

 

 

Här syns det inte riktigt, men i allt plasket finns jag och båten; men den var för snabb för mig.

   

Ge hit, det är min.

   

Man blir förskräckligt blött av sånt här bestyr och får en massa vatten i öronen som måste skakas ur.

Av kimsdogblogg - 19 augusti 2012 20:34

   

Åh, det där ser kul ut kan inte jag få pröva?


   

Okay, kom upp hit då.


   

Då sätter vi fart.


 

Huuii, va det går. Det är nästan lite läskigt!


 

Näää, inte sååå högt. Det killar i magen.


   

Skönt med en trygg famn, när det gungar.

Av kimsdogblogg - 15 augusti 2012 19:55

  ... jag tycker om att hoppa; men inte på studsmatta.

 

 

De försökte övertyga mig om att det är roligt; men...


  

 Nu har jag testat, och jag kan säga: Jag klarar bättre att hoppa för egen maskin. Det där med studsmatta får vara för min del.


 

Nä, jag föredrar faktiskt fast mark under tasserna.



Av kimsdogblogg - 12 augusti 2012 18:08


Min matte tycker det är kul att hitta på trick. Här följer några exempel:



Nyligen köpte matte en rockring och det tycker jag är kul, för jag gillar att hoppa.


   

Här ser ni hur vi håller på. Först lockade matte och lill-matte med godis, det kan jag inte motstå.


 

   

   

Åh hopp, så är jag igenom!


Sen kan jag hoppa över matte också, men då måste hon ha en oöm tröja på sig, för jag brukar att fuska lite med en eller två tassar på hennes rygg, för att få riktigt avstamp.  

 


...och så brukar jag hoppa upp i famnen, det är en favorit.

 

 


Det är sååå roligt att hoppa med jag blir ganska svettig ibland.

 

... tur att man har en stor avkylningsfläkt.



Skapa flashcards