Alla inlägg under februari 2012

Av kimsdogblogg - 10 februari 2012 07:50

   

Jag har varit och hälsat på hos mattes dotter Moa (min syrra eller?). Hon har en egen liten människovalp, som luktar jättegott. Jag gillar att ligga och gosa med den.


   

Sen finns det flera valpar, här ser ni t.ex Emelie, som gärna busar med mig.


 

De har vedspis, så det finns alltid alltid goda pinna att tugga på


I tisdags fick jag min andra valp-vaccination. Veterinär-tanten var jättesnäll och jag var ”stor kille” och sa inte ens pip. Så nu behöver jag inte tänka på det förrän jag blir runt året. Skönt! Om inget händer förstås – matte har försäkrad mig nu, så jag kan ta ut svängarna, om jag vill.



Av kimsdogblogg - 4 februari 2012 08:19

   

Det är jätteroligt att rulla sig i snön.


    

Lite kallt, men mjukt och uppfriskande.


 

Testa själva får ni se.

Skapa flashcards