Alla inlägg under oktober 2013

Av kimsdogblogg - 29 oktober 2013 18:11

 Äntligen fattar jag vad man ska ha såna där små människovalpar till. De är en källa till rikedom, de ger mig godsaker.


 

Här försöker jag hypnotisera människovalpen...


 

Det gick bra, hon fattar...


 
   Här är det rundgång.

Av kimsdogblogg - 23 oktober 2013 12:37

Matte har inte tid med mig längre som hon brukar, jag får knappt någon stimulans alls. Min överlägsna intelligens, kräver daglig och högkvalificerad stimulans. Denna brist på omsorg beror på, att vi ska flytta i början av nästa år - till Gotland.


 

Jag får sysselsätta mig själv en hel del


Matte hon bara städar och stylar hemma, inför först fotografering i morgon och i mitten av november ska det komma folk och titta inne i mitt hus. Jag är inte säker på att jag tillåter det, jag släpper normalt inte in vem som helst i mitt hus utan att de frågat snällt först.


 

Det blir närmare till fåren i alla fall


Det är klart att jag ser fram emot att flytta till ön, där det kryllar av får och rabbisar (kaniner), men jag tycker ändå att matte kunde ägna lite mer åt mig i nutid. Det kommer att hämna sig, när jag ska vara lydig. Jag kommer inte att lyssna lika så bra, som jag brukar. Jag ska minsann lära henne.


Av kimsdogblogg - 11 oktober 2013 20:34

...jag hänger med. Fast matte har inte så mycket tid att skriva.


 


I måndags avslutade jag min agility-kurs. En av damerna som var där, sa att jag var klassens ljus. Och matte blev såååå stolt.



Skapa flashcards