Direktlänk till inlägg 4 april 2015

Min gamla kompis

Av kimsdogblogg - 4 april 2015 19:21

Simson är nu 10 år och kan väl snart kallas gammal. Men fortfarande är han pigg och busig.

   


När jag var och hälsade på honom i Stockholm, sprang vi runt och pulsade i snön. Vi hade dragkamp som blev oavgjord.


   

Här ser ni oss och Simsons husse.


       

Simson har lärt sig att klättra i träd. Det kan inte jag, men jag får väl börja träna.

 
 
Ludde

Ludde

5 april 2015 10:46

Jag tycker Simson ser ut som rena ekorren när han klättrar i trädet. Jag föredrar nog tassarna i backen... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.se

 
Laika

Laika

6 april 2015 14:49

Men oj, vilken trädklättrare :D Ska du öva, så öva försiktigt, det där ser ju livsfarligt ut ;)

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kimsdogblogg - 1 september 2015 11:06

Sommaren har bjudit på massor av sol och bad. Fram för allt gillar jag det senare. Två trevliga tonårstjejer har lekt med mig. Inte alls så dumt faktiskt.   Jag låter bilderna berätta.             ...

Av kimsdogblogg - 28 augusti 2015 08:20

  Matte och jag har haft semester från bloggen, men nu ska vi väl börja så sakta igen.       Jag har som vanligt försökt hålla mig i form med simning samt smidighet- kondition och styrketräning och är nu i en lysande form.     Det ä...

Av kimsdogblogg - 25 juli 2015 07:58


Jag är mest ute nu undersommaren, så det finns inte så mycket tid att blogga.     Just nu är Simson här och hälsar på. ...

Av kimsdogblogg - 6 juli 2015 09:40

Vid mitt senaste besök på fastlandet hälsade vi på hos Simson.     Här ser ni hur han transporterar sig.     Lyxigt eller hur. Vi andra får minsann gå på egna ben. ...

Av kimsdogblogg - 18 juni 2015 08:15


Matte är en sån där, som gillar hästar. Egentligen vill jag ju vara den ende, men man kan inte få allt och jag är anpassningsbar. Så då får jag väl också gilla hästar. Jag brukar strosa runt i stallet, när hon borstar på dem. Ibland går jag in bland ...

Skapa flashcards