Alla inlägg under maj 2013

Av kimsdogblogg - 30 maj 2013 20:31

Mattes kompis har hundvalpar.


 

 

 

 

 

 


Söta eller hur?

Av kimsdogblogg - 21 maj 2013 15:42

 


Jag hinner inte blogga så mycket just nu, jag är mest ute och softar.

   



Av kimsdogblogg - 14 maj 2013 09:01

Nu är vi på Gotland igen några dagar


 


Det kan blåsa väldigt mycket här.

Av kimsdogblogg - 7 maj 2013 18:48

 


Ibland är det någon som pratar i mattes dator. Jag brukar så snabbt jag kan, springa dit för att kolla vem som är där, men jag känner ingen lukt av någon, jag ser bara en bild. Märkliga saker det där!

Av kimsdogblogg - 2 maj 2013 15:28

Jag lovade ju att visa en bild på min favo-tjej på kursen.


   

Så här ser hon ut, visst är hon vacker?



   

 



I söndags på kursen fick vi gå lite för oss själva och leka. Hur kul som helst!


 

Lite pinsamt bara, att jag inte komer ihåg vad hon heter. Det måste jag fråga nästa gång.


Skapa flashcards