Direktlänk till inlägg 6 juli 2015

Olika sätt att förflytta sig.

Av kimsdogblogg - 6 juli 2015 09:40

Vid mitt senaste besök på fastlandet hälsade vi på hos Simson.


 

Här ser ni hur han transporterar sig.


 

Lyxigt eller hur. Vi andra får minsann gå på egna ben.

 
 
Laika

Laika

6 juli 2015 21:17

Vilken lyx att få förflytta sig på det viset, hihi. Men jag tror att jag föredrar mina egna ben

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

 
Ludde

Ludde

7 juli 2015 23:24

Va? Och egen chaufför också... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.se

 
Mia

Mia

8 juli 2015 22:57

Kan jag få en av Sveriges största bloggar?
Bloggträff 1/8 -2015
Nu är den här. Inbjudan (om man nu kallar det så) till min bloggträff.
Det hela går i stapeln den 1/8 -2015 hemma i min trädgård i Kristianstad.
Har inte planerat något direkt ännu mer än lite löst.
Tänker vi startar klockan 15.00 med fika (så gillar du baka får du gärna ta med dig något till fikat).
Är det fint väder vilket vi hoppas på kanske kubbspelet får rastas eller så bara är vi.
Runt 18 tiden äter vi mat som var och en betalar själv, såvida jag inte hittar en sponsor som är villig och stå för maten.
Resten av kvällen roar vi oss har trevligt tillsammans.
För att vi skall få plats så har jag satt ett max antal till 15 personer. Så vi skall slippa sitta varandra i knäna, visst det kan väl vara trevligt men inte i flera timmar.
Din anmälan vill jag ha senast 11juli och anmälan är bindande. Skulle du få förhinder meddela detta så kan platsen gå till någon annan som är intresserad.
Behöver du bo på hotell så har jag fixat ett bra erbjudande till dig, mer om det senare!
Du anmäler dig här i detta inlägg vi FB eller via info@lifeofjohanna.se
Ps. har redan klart med tre sponsorer så en liten goodibag komma man få med sig hem.
Ni får gärna dela bilden och länka till detta inlägget på er blogg!

http://www.miamiamia.bloggplatsen.se

 
Lola

Lola

15 juli 2015 07:39

Jaha är det så där de fyrbenta förflyttar sig på fastlandet, då förstår jag varför vi sällan lämnar ön :) Jag busar helst på stranden jag // Lola

http://nacka144.se/?p=21574

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kimsdogblogg - 1 september 2015 11:06

Sommaren har bjudit på massor av sol och bad. Fram för allt gillar jag det senare. Två trevliga tonårstjejer har lekt med mig. Inte alls så dumt faktiskt.   Jag låter bilderna berätta.             ...

Av kimsdogblogg - 28 augusti 2015 08:20

  Matte och jag har haft semester från bloggen, men nu ska vi väl börja så sakta igen.       Jag har som vanligt försökt hålla mig i form med simning samt smidighet- kondition och styrketräning och är nu i en lysande form.     Det ä...

Av kimsdogblogg - 25 juli 2015 07:58


Jag är mest ute nu undersommaren, så det finns inte så mycket tid att blogga.     Just nu är Simson här och hälsar på. ...

Av kimsdogblogg - 18 juni 2015 08:15


Matte är en sån där, som gillar hästar. Egentligen vill jag ju vara den ende, men man kan inte få allt och jag är anpassningsbar. Så då får jag väl också gilla hästar. Jag brukar strosa runt i stallet, när hon borstar på dem. Ibland går jag in bland ...

Av kimsdogblogg - 7 juni 2015 09:11


    Å hopp!

Ovido - Quiz & Flashcards