Alla inlägg under oktober 2012

Av kimsdogblogg - 29 oktober 2012 15:52

   


Konstigt, vattnet på sjön har blivit alldeles hårt, det går ju inte att dricka. Däremot går det att gå på det. Undrar vad som hänt?

Av kimsdogblogg - 27 oktober 2012 08:47

Om en hund älskar, är den trogen in i döden.


 

Här ser vi ett exempel på äkta kärlek. Picasso ÄLSKAR sin matte, Ia.

Av kimsdogblogg - 24 oktober 2012 19:53


Vi hundar har en mycket bra nedkylningsförmåga, Simson visar här hur den fungerar.

 
 

Ni människor bör dock inte försöka ta efter, det skulle förmodligen leda till hyperventilering, vilket är ett ganska obehagligt tillstånd, säger matte.

Av kimsdogblogg - 22 oktober 2012 18:36

 Matte har sagt att jag borde visa bilderna på Simson och mina farttester, som vi körde dagligen på Gotland. ”lägg in de http://fototriss.blogspot.se/, sa hon. Så då gör jag väl det då.


   

 

 


Hon gnäller lite över att hennes axlar inte blir normala på flera månader, efter att hon har hållit i Simson och mig, bara för att vi drog i kopplarna lite grann. Jag tycker hon är något överkänslig, vi drog bara lite grann – och bara ibland.

Av kimsdogblogg - 20 oktober 2012 08:31


Nu är jag tillbaka igen. Vi har varit bortresta och jag har inte kunnat koppla upp mig; men nu är jag tillbaka.


Det bästa som hänt är att jag hittat en fästmö. Bessie heter hon och hon är jättesöt. Kolla själv!


 

 

 

Fyra härliga dagar var vi tillsamman i norra Jämtland. Hoppas att vi får tillfälle att träffas igen.

Skapa flashcards