Alla inlägg under november 2013

Av kimsdogblogg - 26 november 2013 17:37

 


När vi är ute och promenerar, så brukar jag rulla mig i gräset. Det kliar så skönt på ryggen.


Matte brukar störta fram för att kolla, så jag inte rullar mig i något välluktande. Förstår inte varför vi inte tycker lika om parfym. Hon gillar mer det sliskiga och jag föredrar naturens mer manliga dofter.


 


Av kimsdogblogg - 22 november 2013 07:22

Inte på mig alltså, utan min kompis Simson.

 

När jag var liten, vad det alltid han som bestämde. Så är det inte längre. Nu är det jag som bestämmer. Kolla själv i den här filmen.




 

Av kimsdogblogg - 20 november 2013 17:15

   

Ibland när jag är ute och går med matten, så stöter vi på katter som jag inte känner. Mina katter hemma brukar jag inte skoja med i onödan, men om vi stöter på nån jag inte känner, så är det kul att sätta sig lite i respekt.


Kolla så den här blev rädd för mig.


 

Av kimsdogblogg - 14 november 2013 08:31

Jag undrar...


 

när matte ska sluta knappa på den där apparaten och gå ut med mig???

Av kimsdogblogg - 6 november 2013 16:47

 

Jag vill härmed hälsa till alla min kullsyskon, som också fyller år.


Tänk va tiden går, nu är jag vuxen. I morgon (7/11) fyller jag 2 år. Jag är nu i min kraftfullaste ålder, de närmaste åren kommer att vara de bästa i mitt liv.


 

Spegel, spegel på vägen där, vem är vackrast i världen här?


Matte säger att jag inte längre är i slyngelåldern, utan jag förväntas uppföra mig på ett moget och behärskat sätt. Jag försöker och lyckas för det mesta; men ibland blir jag som valp på nytt.

 

Och så förväntas jag kunna det mesta. Det är inte undra på att man blir lite trött ibalnd.

Skapa flashcards